בלוג - מאמרים אחרונים

הסיפור של השיניים שלי

הסיפור של השינים שלי חזית עטיפה בלבדתכירו את גוסטבו סאנצֶ'ס סאנצֶ'ס, או בקיצור "אוטוסטרדה", גבר מקסיקני מחוספס שנולד מכוער במיוחד, עד כדי כך שאבא שלו ניסה להחזיר אותו לידי האחות שיילדה אותו. ואף על פי כן גוסטבו הצליח להתקדם בחיים ולהפוך למנהל המכירות הפומביות הטוב בעולם. אבל אף אחד לא יודע את זה, כי הוא טיפוס דיסקרטי.

זהו סיפורו המצחיק והלא ייאמן של אדם עם שיניים עקומות, שפתאום, באיזו מכירה פומבית, נתקל במערכת השיניים של הדיווה ההוליוודית מרילין מונרו, ומחליט לרכוש ולהשתיל את השיניים בפיו. הוא רק לא יודע לאילו צרות הוא ייקלע בעקבות זאת. זהו גם הסיפור של השיניים הישנות שלו גוסטבו, שבעזרת קצת מזל וקצת כריזמה הניבו לו רווחים נאים במהלך מכירה פומבית, עד שהוא עשה טעות גורלית אחת: מרוב התלהבות הוא מכר את עצמו.

"הסיפור של השיניים שלי" הוא רומן מצחיק, שנון ומלא דמיון – כזה שלא קראתם מעולם. הוא נכתב על ידי ולריה לואיסלי ("חסרי המשקל", ידיעות ספרים), אחת מכוכבות הספרות המקסיקנית העכשווית,  שהיתה מועמדת לפרס מאן בוקר לשנת 2019. הרומן הפרוע שלה מספר אמנם על תולדותיו של אדם אחד, אך עוסק למעשה בדרכים השונות שבהן אנו מספרים סיפורים.

 

לרכישת הספר באתר "ידיעות ספרים"
לרכישת ספר דיגיטלי באתר "עברית"
לקריאת הפרק הראשון של הספר
לקריאה נוספת על המחברת

הסיפור של השיניים שלי – ביקורות

הסיפור של השיניים שלי

מחברת: ולריה לואיסלי
מאנגלית: נעם רחמילביץ'
סוג: פרוזה – תרגום
מספר עמודים: 168
כריכה: רכה
שם הספר בלועזית: THE STORY OF MY TEETH
שם המחברת בלועזית: Valeria Luiselli
מועד הוצאה לאור: פברואר 2021 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן