בלוג - מאמרים אחרונים

שריפות קטנות בכל מקום

שריפות-web"שריפות קטנות בכל מקום" מספר על שתי משפחות שונות זו מזו – האחת עשירה והשנייה דלת אמצעים – שחיות בשייקר הייטס, עיר פרברית יוקרתית ליד קליבלנד, שהיא סמל לחיי מצוינות וסדר אמריקאיים. בני  משפחת ריצ'רדסון העשירים – ויליאם, אלנה וילדיהם המתבגרים: לקסי, טריפ, מודי ואיזי – הם נצר למייסדי העיר. חייהם מתנהלים על מי מנוחות (למעט הצרות שמעוללת איזי מפעם לפעם), עד שיום אחד מגיעות אל פתח ביתם אם ובת, מיה ופרל וורן, שמבקשות לשכור דירת מגורים שבבעלות משפחת ריצ'רדסון. מיה היא אמנית מסתורית שחייה מוקדשים ליצירה, והיא נודדת בארצות הברית עם פרל, בתה המתבגרת, שהיא בת גילו של מודי ריצ'רדסון. קשרים סבוכים ועזים – חלקם מפתיעים, חלקם סודיים – מתחילים להירקם בין המשפחות: קשרי תעסוקה, חברוּת, אהבה, הערצה, משיכה. אל פקעת הרגשות הסבוכה מתווספים במהרה סודות ומחלוקות, ואלה מובילים לזעזועים לא רק בקרב שתי המשפחות, אלא גם בקהילה המקומית.

"שריפות קטנות בכל מקום", רב-מכר ענקי בארצות הברית (ובקרוב סדרת טלוויזיה בהפקת ריס ויתרספון וקרי וושינגטון), הוא רומן מפתיע על יחסי הורים-ילדים, על חברה מעמדית נוקשה, ועל הבחירה שניצבת בפני כל אדם: האם ללכת נגד הזרם או להיסחף בו.

סלסט אינג, מחברת הרומן, עוררה התפעלות בקרב מבקרים וקוראים, כבר כשהתפרסם "כל מה שלא סיפרתי", ספרה הראשון. "שריפות קטנות בכל מקום" נבחר על ידי עשרות עיתונים ואתרים חשובים לספר השנה, בהם ה"וושינגטון פוסט", אמזון ובארנס אנד נובּל.

 

לרכישת הספר באתר "ידיעות ספרים"
לרכישת ספר דיגיטלי באתר "עברית"
לקריאת הפתיחה של הרומן
לקריאה נוספת על המחברת

 

 

שריפות קטנות בכל מקום
מחברת: סלסט אינג
מאנגלית: סמי דואניאס
סוג: פרוזה – תרגום
מספר עמודים: 376
כריכה: רכה
שם הספר בלועזית: LITTLE FIRES EVERYWHERE
שם המחבר בלועזית: Celeste Ng
ועד הוצאה לאור: פברואר 2019

 

 

 

1 תגובה

פינגבקים וטרקבקים

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן