בובות על חוט

בובות על חוט מאת מריו ורגס יוסה - חזיתמריסה וצ'בלה, שתי חברות טובות שכל אחת מהן נשואה באושר, מוצאות את עצמן אחרי ערב של שיחות ויין במיטה המפוארת של מריסה. בלי להבין איך זה קורה, הן שוקעות לפתע בסקס סוער ונטול עכבות שמותיר אותן המומות. אלא שנסיעה משותפת למיאמי מבהירה לשתיהן שמעכשיו הן שותפות לסוד מתוק ומענג, ואין להן שום כוונה להפסיק ליהנות זו מזו.

בו-בזמן גם לאנריקה, בעלה של מריסה, יש סוד גדול ומביך. כאחד מאנשי העסקים החזקים והעשירים בפרו, הוא מוצא את עצמו שקוע בשערוריית מין מביכה: מנהל צהובון רכילותי ידוע לשמצה מתכוון לפרסם תצלומים מפורטים ומרשיעים שלו מאורגיה של סמים וזונות. רק עורך הדין המצליח לוסיאנו, חברו הטוב ובעלה של צ'בלה, מצוי בסוד העניינים. במהרה הפרשה הופכת לתסבוכת גדולה, שבה מעורבים כוחות פוליטיים רבי-עוצמה, בהם "הדוקטור", ראש השירות החשאי ואיש סודו של נשיא פרו.

וכך נעים הקוראים ב"בובות על חוט" בין סיפור של שתי החברות הטובות לסיפורם של שני החברים הטובים. מריו ורגס יוסה בורא רומן עסיסי ויצרי שבו שזורים תיאורים אירוטיים, חלקם מפתיעים וחלקם מענגים, ובמרכזו שני זוגות עשירים שחיים בנחת בארץ מוכת טרור ועוני.

"בובות על חוט" הוא אחד הרומנים הנועזים והמהנים לקריאה של מריו ורגס יוסה, חתן פרס נובל לספרות ומחבר רבי-המכר "תעלוליה של ילדה רעה" ו"הרומנטיקן". זהו סיפור על עיתונאים שמוכרים את נשמתם לשטן, על כל אותם מושכים-בחוטים שמניעים חפים מפשע כמו בובות על חוט, ועל העיוורון והדקדנטיות שבהם חיים העשירים, גם כשעולמם מתערער.

 

לרכישת הספר באתר "ידיעות ספרים"
לרכישת הספר באתר עברית
לקריאת הפתיחה של הרומן
לקריאה נוספת על המחבר

 

 

 

 

בובות על חוט
מחבר: מריו ורגס יוסה
מספרדית: עינת טלמון
סוג: פרוזה – תרגום
מספר עמודים: 256
כריכה: רכה
שם הספר בלועזית: CINCO ESQUINAS
שם המחבר בלועזית: Mario Vargas Llosa
ועד הוצאה לאור: מאי 2019

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן