בלוג - מאמרים אחרונים

אתה יודע שאתה רוצה את זה

אתה יודע שאתה רוצה את זה -חזית בלבד רזולוציה נמוכה- 5.3.19בסתיו 2017 התפרסם ב"ניו יורקר" סיפור קצר מאת כותבת אלמונית בשם קריסטן רופניאן, ותוך שלושה ימים זכה הסיפור ("טיפוס של חתולים") לתהודה חסרת תקדים: הוא נקרא ושותף על ידי מיליונים ברשתות החברתיות, ועורר דיונים סוערים. רופניאן הפכה לאחת הסופרות המדוברות בעולם, וזכתה למקדמה בסך 1.2 מיליון דולר על ספרה הראשון – "אתה יודע שאתה רוצה את זה".

בשנים-עשר הסיפורים שבקובץ "אתה יודע שאתה רוצה את זה" (בהם "טיפוס של חתולים", המתפרסם לראשונה בעברית), מתגלה קריסטן רופניאן כמספרת מוכשרת ועוקצנית, שעוסקת במגוון נושאים עכשוויים: סקס, יחסים זוגיים, אלימות, התבגרות ועוד. היא מספרת על בני זוג סדיסטים שמתעללים בחברם ומכניסים אותו למיטתם ("ילד רע"), על ילדה שעורכת ביום הולדתה משחק מצמרר לבנות כיתתה ("סרדינים"), על רווק ניו יורקי שמתעתע בנשים ומשלם על כך מחיר יקר ("בחור טוב"), ועל מסיבת רווקות שאליה מוזמן מושא חלומותיה של הכלה, כוכב קולנוע מזדקן ונשכח ("הנער מהבריכה").

אין בסיפורים האלה שום התייפייפות לשונית ויומרות אמנותיות, אלא רק עלילות מפתות, מצחיקות ומעוררות מחשבה, שנקראות בהנאה מהולה באימה. "אתה יודע שאתה רוצה את זה" נמכר לעשרות מדינות, ורשת HBO צפויה להפיק סדרת טלוויזיה המבוססת על סיפורי הקובץ.

 

לרכישת הספר באתר "ידיעות ספרים"
לרכישת ספר דיגיטלי באתר "עברית"
לקריאת הפתיחה של הסיפור "טיפוס של חתולים"
לקריאה נוספת על המחברת

 

 

נכתב על הספר:

 

 

 

 

 

אתה יודע שאתה רוצה את זה
מחברת: קריסטן רופניאן
מאנגלית: קטיה בנוביץ'
סוג: פרוזה – תרגום
מספר עמודים: 248
כריכה: רכה
שם הספר בלועזית: YOU KNOW YOU WANT THIS
שם המחבר בלועזית: Kristen Roupenian
ועד הוצאה לאור: מרץ 2019

 

1 תגובה

פינגבקים וטרקבקים

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן