סוד הקסם היפני

kondofrontרב המכר מס' 1 של ה"ניו יורק טיימס", מאת יועצת הסֵדר והניקיון היפנית מארי קוֹנדוֹ, ילמד אתכם – צעד אחר צעד – שיטה מהפכנית וקלה לסידור הבלגן בבית אחת ולתמיד. אם תמלאו אחר הוראותיה הפשוטות בקפדנות, חייכם בבית ישתנו מקצה לקצה, ואף יובילו להגשמה עצמית מלאה בכל מישורי החיים. לפניכם ספר שקראו מיליוני קוראים בעולם – תופעה יוצאת דופן שסוחפת אחריה עוד ועוד מעריצים.

האם ניירות עדיין נערמים בביתכם כמו פתיתי שלג ובגדים נערמים לערמות, למרות מאמצים חוזרים ונשנים "לסדר את הבלגן"? מארי קונדו, יועצת יפנית שמתמחה בארגון וסידור חללי מגורים, הביאה את אומנותה לדרגת שכלול כמעט מדעית, ומציגה בספרה המצליח "סוד הקסם היפני" את שיטת "קוֹן-מארי": שיטה שמבטיחה שאם תסדרו את הבית נכון ובפשטות פעם אחת, לא תצטרכו לעשות זאת שוב לעולם. השיטה מבוססת על הרעיון המהפכני של סידור וארגון מחדש על פי קטגוריות פריטים, והיא מובילה לתוצאות ארוכות טווח. בניגוד לרוב השיטות שדוגלות בגישת ה"חדר אחד בכל פעם" ובסדר שנעשה בצעדים קטנים, לאורך זמן, קונדו סבורה ששיטות כאלה יגזור עליכם להתעסק עם סידור הבית לנצח. לשיטתה של הגורו היפנית, ברגע שהבית יהיה מסודר באמת – הבלגן לעולם לא ישוב. אם אתם חושבים שזה בלתי אפשרי, כדאי לכם מאוד לקרוא את הספר הזה.

השיטה המהפכנית של קונדו היא שיטה פשוטה וחכמה, שכוללת שלושה עקרונות בסיסיים: 1. לבצע  את מלאכת סידור הבית בסדר הנכון. 2. לשמור רק את החפצים שאנחנו אוהבים באמת. 3. לעשות הכול בבת אחת. אם תיישמו את השיטה כלשונה, תזכו בבית מסודר לתמיד ותגלו שכל חייכם משתנים. תרגישו בטוחים יותר בעצמכם, ותוכלו להצליח יותר במקום העבודה וליהנות ממרץ וממוטיבציה ליצור לעצמכם את החיים שאתם רוצים לחיות. סידורו וארגונו מחדש של הבית יאפשרו לכם גם לאזור אומץ ולזנוח היבטים שליליים בחייכם: לדוגמה, לזהות ולסיים מערכות יחסים שלא מיטיבות איתכם, להפסיק לחוש חרדה ואפילו לרדת במשקל.

"סוד הקסם היפני", שמככב כשנתיים מאז צאתו בארצות הברית בראש רשימות רבי המכר בעולם, יעזור לכם להיפטר מהבלגן וליהנות מהקסם הייחודי שיש בבית מסודר, על הרוגע והשלווה שהוא משרה.

 

לרכישת הספר באתר "ידיעות ספרים"

לרכישת ספר דיגיטלי באתר "עברית"

לקריאת פרק הפתיחה של הספר

לקריאה נוספת על המחברת

 

 

נכתב על הספר:

 

 

 

סוד הקסם היפני
מחבר: מארי קונדו
מאנגלית: אורית בן זאב
סוג: הדרכה – תרגום
מספר עמודים: 200
כריכה: רכה
שם הספר בלועזית: The Life Changing Magic of Tidying-Up 
שם המחבר בלועזית: Marie Kondo
מועד הוצאה לאור: פברואר 2016 

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן